Disqus Shortname

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ 33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΣΥΝ ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ

ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ
33 ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ
ΣΥΝ ΔΥΟ ΝΟΜΟΙ




12 ΑΞΙΕΣ


ΛΟΓΙΚΗ
ΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΝΟΗΣΗ
Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟ ΟΡΘΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟΝ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Η ΟΠΟΙΑ ΘΕΤΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΣΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ
ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΒΟΥΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ
ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΑΠΟ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΧΩΝ
ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

ΑΡΕΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΥΠΕΡΟΧΗ Η ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ
ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ Ή Η ΕΠΑΡΣΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΩΣ ΜΕΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ Η ΚΑΙ ΜΕ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

ΙΣΟΤΗΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΡΟΧΗ ΙΣΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΟΜΩΣ Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ
ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ

ΑΦΘΟΝΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΦΘΟΝΟΥ

ΑΛΗΘΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΛΗΘΗ
ΚΑΙ Η ΤΑΥΤΙΣΗ ΤΗΣ ΝΟΗΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΚΤΟ

ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ
ΕΙΝΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΝΩΝΤΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΑΣ
ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΦΥΤΗ ΜΕΣΑ ΜΑΣ

ΑΡΜΟΝΙΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΚΛΙΣΗ, Η ΑΡΜΟΓΗ, Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ Ή ΑΝΤΙΘΕΤΩΝ
ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕ ΕΥΡΥΘΜΙΑ, ΟΡΘΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΣΥΝΑΡΜΟΓΗ

ΑΝΔΡΕΙΑ
ΑΝΔΡΕΙΑ ΕΣΤΙ ΕΞΙΣ ΨΥΧΗΣ ΑΚΙΝΗΤΟΝ ΥΠΟ ΦΟΒΟΥ,
ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΕΜΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ,
ΘΑΡΣΟΣ ΠΟΛΕΜΙΚΟΝ,
ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΨΥΧΗΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΦΟΒΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΕΙΝΑ,
ΤΟΛΜΗ ΥΠΗΡΕΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΗΣΕΩΣ,
ΕΥΘΑΡΣΙΑ ΕΠΙ ΘΑΝΑΤΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΙΑΣ,
ΕΞΙΣ ΔΙΑΦΥΛΑΚΤΙΚΗ ΛΟΓΙΣΜΩΝ ΟΡΘΩΝ ΕΝ ΚΙΝΔΥΝΟΙΣ

ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ
Η ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΟΤΑΝ ΤΑΥΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ (ΣΚΟΠΟ) ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ

ΓΝΩΘΙ Σ’ΕΑΥΤΟΝ
Η ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΜΑΣΤΕ
ΣΕ ΠΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΝΤΑΣΣΟΜΑΣΤΕ
ΠΟΙΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ

 


18 ΑΡΧΕΣ



ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ
ΩΣ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΑ ΦΘΑΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙΣ ΣΕ ΣΩΣΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΣΕ ΜΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΝΟΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΜΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Η ΑΣΚΗΣΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΕΚΛΕΓΕΙΝ-ΕΚΛΕΓΕΣΘΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΧΕΣΘΑΙ
Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ
ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΜΕΣΑ ΟΜΩΣ  ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ

ΙΣΟΝΟΜΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΦ’ ΕΝΟΣ Η ΙΣΟΤΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ
ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΚΑΙ ΑΦ’ ΕΤΕΡΟΥ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ
ΑΛΛΗΛΕΞΑΡΤΗΣΗ ΝΟΜΟΘΕΤΗ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ

ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΓΓΥΩΝΤΑΙ
ΤΗΝ ΜΕ ΙΣΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ


ΙΣΟΚΡΑΤΙΑ
ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
ΝΑ ΙΣΟΚΑΤΑΝΕΜΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΛΠ

ΙΣΗΓΟΡΙΑ
ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΓΟΡΕΥΣΗΣ

ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΝΑ ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ «ΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΔΙΑΝΟΙΑΝ ΤΟΥ ΝΟΜΟΘΕΤΟΥ ΣΚΟΠΕΙΝ»,
ΠΡΟΣΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΝΑ ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ Η ΚΑΤΑΝΟΜΗ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΓΕΝΙΚΩΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ
ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ ΕΞΟΠΛΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΪΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ.
Η ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ ΚΑΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΔΙΚΟΠΡΑΞΙΑ
ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
ΕΤΣΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΑΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΑΛΕΙΨΕΙ
ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ
ΜΕ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ Ή ΜΕ ΤΙΜΩΡΙΑ
ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ
 Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΩΣ ΘΕΜΕΛΙΟ ΤΗΣ ΙΔΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΕΝΝΟΜΗΣ ΤΑΞΗΣ

\

ΦΡΟΝΗΣΗ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ «ΠΡΑΤΤΕΙΝ ΟΡΘΩΣ».
ΤΡΟΠΟΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ
ΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΣΗ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ.
Η ΦΡΟΝΥΣΗ ΕΙΝΑΙ «Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΕΥΖΩΪΑΣ»
Η ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΕΙ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΦΑΛΜΕΝΟ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΣΤΑΘΜΙΣΕΙ ΤΟ «ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ».
ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΖΩΟΓΟΝΕΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ
ΚΑΘΩΣ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΒΟΥΛΗΣΗΣ
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΔΡΑΖΕΤΑΙ Η ΠΡΑΞΗ.

 ΣΩΦΡΟΣΥΝΗ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΩΦΡΟΣΥΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΟΗΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 
ΚΑΙ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ
ΤΟ «ΚΡΑΤΤΕΙΝ ΗΔΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΙΩΝ» 
ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΣΟΥ.
ΣΩΦΡΟΝΕΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΜΑΙ ΣΥΝΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΜΑΥΤΟΥ

ΑΙΔΩΣ
ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΟ ΕΘΙΜΙΚΟ ΚΩΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΕΜΝΟΤΗΤΑ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΡΑΤΑ ΔΕΜΕΝΟΥΣ ΨΥΧΙΚΑ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΩΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΟΥΟΝΤΑΙ
ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΡΟΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ Η ΑΔΙΚΙΑ
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ Η ΟΜΑΛΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ
ΝΑ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΣΥΝΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ
ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΕΥΤΑΞΙΑ
ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Η  ΑΙΔΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ 
ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Η ΑΙΔΩΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΟΘΕΙ
ΣΤΟ ΧΑΟΣ ΤΩΝ ΠΑΡΟΡΜΗΣΕΩΝ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ 
ΜΕ Ο,ΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙ ΜΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΜΒΙΑ ΟΝΤΑ:
ΤΟΝ ΛΟΓΟ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΠΕΡΙΣΤΕΛΛΕΙ ΤΙΣ ΕΓΩΪΣΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΠΛΗΣΤΙΑ 
ΚΑΙ ΤΟΝΩΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΕΚΕΙΝΕΣ
ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΔΩΣΗ
ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ.
 



ΣΕΒΑΣΜΟΣ
ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ.
 ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΕΙ
ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΗΡΗΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ.
ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΕΤΑΙ ΒΑΘΕΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΜΟ
ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟΣ.
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΜΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ
ΠΟΥ ΕΧΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΣΕΒΑΣΜΟ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΤΟΜΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ.
ΟΡΘΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΝΕΙ
ΑΛΛΑ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΞΙΖΕΙ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΟΥΤΕ ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΚΕΡΔΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ
ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.



ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
«ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΑΤΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΑΤΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ».
ΣΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ο ΟΡΟΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ
Η ΑΝΑΛΗΨΗ ΑΞΙΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ Ή ΜΗ,
 Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ Η ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ
ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥ Ή ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ.
ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΝΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ.
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΔΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΑΔΥΝΑΜΙΩΝ
ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΑΠΟΒΑΛΛΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ
ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΟΥ.
Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΛΗΡΩΣΗ
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΒΑΛΕ.
ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΛΗΨΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ
 ΚΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ.
ΕΓΕΙΡΕΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΝΤΙΜΑΧΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΔΙΟ
 ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ.
ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ: ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ Η ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΜΙΛΛΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ
ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΜΑΛΑ
ΚΑΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ
ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ.
ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ
ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΕΡΙ ΔΙΚΑΙΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑ
ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ
ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ. 


ΦΙΛΟΤΗΣ
Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ ΩΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΦΥΣΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
 ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΟΤΗΤΑΣ
Η ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΟΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΜΟΙΟΣΤΑΣΗΣ ΕΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ.
ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΛΚΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΥΠΟΒΑΛΛΕΙ
ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ
ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ
Η ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΙ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.
ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝ-ΧΩΡΗΣΗ
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΔΙΑΧΩΡΙΣΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΤΟΜΩΝ.
ΤΕΛΟΣ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ Η ΦΙΛΟΤΗΤΑ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
ΤΗΝ ΗΡΕΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΑΛΗΝΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ
Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΗΣ.

ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ
ΓΙΑ ΤΙΜΗΤΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΞΑ.
ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΑΙΣΘΗΣΗ
ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ Η ΟΠΟΙΑ
ΔΕΝ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
ΑΛΛΑ ΔΙΟΧΕΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΝΣΩΜΑΤΩΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ
ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΣΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
ΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
Η ΦΙΛΟΤΙΜΙΑ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ
ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΑΓΜΑ Ή ΣΤΟΑ



ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΕΠΙ ΤΩΝ  ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ
ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ
ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΩΣ
ΤΟ ΠΡΕΠΟΝ ΤΟ ΑΡΜΟΖΟΝ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΕΝΑΡΕΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ.
ΟΣΟ Η ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΟΥ
ΤΟΣΟ Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΕΚΠΕΜΠΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.
Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΠΡΕΠΕΙΑ ΤΗΝ ΜΕΜΨΙΜΟΙΡΙΑ.
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΕΝΟΣ
Η ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ.
Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΓΕΝΟΥΣ ΜΑΣ
ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΓΑΙΑ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟΠΡΕΠΕΙΑ




3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ

ΝΟΜΟΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ
ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΣΟΥ.

ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΝΑ ΒΛΑΨΕΙΣ ΝΑ ΑΛΛΟΙΩΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΣ Ή ΟΛΙΚΩΣ, ΣΩΜΑΤΙΚΑ Ή ΨΥΧΙΚΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΒΛΑΨΕΣ ΑΛΛΟΙΩΣΕΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ Ή ΣΚΟΤΩΣΕΣ.

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΥΛΙΚΟ Ή ΨΥΧΙΚΟ Ή ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ. Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΣΚΕΨΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ Ή ΣΧΕΔΙΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ.

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΙΣ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙΣ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΠ’ ΑΚΡΙΒΩΣ.

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΗ.

Η ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ ΣΕ ΘΕΤΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΕ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΘΑΝΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ ΣΟΥ.
Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΙΜΩΡΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ.


 

ΝΟΜΟΣ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΧΤΕΙ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ Ή ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΟΥ.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ Ή ΝΑ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΟΝ.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΩΝ


ΝΟΜΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΚΦΡΑΣΕΩΝ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΘΕΑ.

ΤΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΑΞΗ Ή ΕΠΙΛΟΓΗ Ή ΕΚΦΡΑΣΗ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΙΘΕΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΞΙΩΜΕΝΟ ΜΕ ΑΡΕΤΗ.

ΓΙΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΡΥΦΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

ΚΑΘΕ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΘΕ ΙΔΕΑ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΜΟΡΦΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΟΜΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΤΟΝΑΙ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΚΕΨΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.

Η ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΗΚΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΛΟΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΕΛΓΕΙΑ ΚΑΤΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΕΠΙ ΠΟΙΝΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝΥΠΟΧΡΕΩΣΗ.

ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΤΟ ΚΑΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΣΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΡΩΜΕΝΑ, ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ, ΣΤΗΝ ΠΡΟΝΟΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΦΘΟΝΙΑ, ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΘΕΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΙΑΚΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ.

ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΑΣ.


 



ΟΙ ΔΥΟ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΝΟΜΟΙ

Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
 ΕΙΝΑΙ Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗ
ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΛΗΘΙΝΟΥ ΝΟΜΟΥ
 ΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ
ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΓΝΩΣΗ
ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ
ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ
 ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΟΠΟΥ Η ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΟΛΙΚΗΣ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ
ΤΗΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗΣ.
Η ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.

 


Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
Ο ΠΑΝΙΕΡΟΣ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
«ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ»
ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ
ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
«ΑΝΘΡΩΠΟΣ»
ΚΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
ΤΟΥ ΟΛΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΑΤΟΜΟΥ
ΟΠΟΥ Η ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΛΙΚΗ ΟΛΟΤΗΤΑ ΜΟΝΑΔΑ Ι «ΑΤΟΜΟ».
ΑΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ 
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΘΕΤΕΣ
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ 
ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ
ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ
ΤΩΝ 33 ΣΥΝ 2 ΑΥΤΩΝ ΝΟΜΩΝ
ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ 
ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ ΑΤΟΜΟ  









 




 
















Δεν υπάρχουν σχόλια