ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ;;
Η ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ Μ ΕΡΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΟΥ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ.
ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ,
ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.
Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΟΥ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ - ΝΟΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΝΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟΙ.
ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ.
ΚΑΤΟΠΙΝ, ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ. ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΣ: «ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΑ ΞΕΡΩ».
Η ΜΝΗΜΗ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ, ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΟΥ, ΩΣ ΖΩΟΝ ΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΕΝΛΟΓΟ ΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΕΝΛΟΓΟ ΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ, ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ.
ΑΥΤΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ
ΩΣ ΓΡΑΦΗ!
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΟΤΙ Η ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΗ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ Ή ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ, ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ.
ΑΡΑ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΥΚΛΙΚΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΒΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΣΑΝ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΕΝΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ, ΜΙΑΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ, ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΕΞΗ, ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ. ΕΤΣΙ, ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙ - ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΤΕΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΡΟΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΜΑΙΑΝΔΡΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ: Η ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ Α ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Ω ΩΜΕΓΑ, ΟΠΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΗΔΗ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΣΑΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΝΕΛΙΞΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ, ΑΜΕΣΩΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ. ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ. ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΔΕΞΙΑ, ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΩ ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΚΑΘΕΞΗΣ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ - ΔΕΞΙΑ, ΔΕΞΙΑ - ΑΡΙΣΤΕΡΑ, ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Ο ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΠΟΡΕΙΑ, ΟΠΩΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ. ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ.
ΕΤΣΙ
ΛΟΙΠΟΝ, ΔΕΝ ΣΕ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ
ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΡΩΣ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΟΥ, ΣΑΝ ΤΟ ΦΙΔΙ ΠΟΥ ΤΡΩΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΙΓΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ, ΩΣ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΕΙΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΤΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΜΝΗΜΗ, ΠΟΥ ΚΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΙΚΡΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΟΛΗΝ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΔΟΜΗΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΩΑΣ ΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΑΛΦΑ ΩΜΕΓΑ (ΚΣΣΣΔΔΔΤΠΟΤΑΩ), ΚΟΙΝΩΣ ΤΟΥ DNA ΣΟΥ.
ΕΠΟΜΕΝΩΣ, ΑΝΟΙΓΕΙ
ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ, ΞΕΚΛΕΙΔΩΝΕΙ ΜΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ,
ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΟΥΣ
ΔΡΟΜΟΥΣ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ
ΤΟΥΣ ΔΕΙΣ. ΑΡΧΙΖΕΙΣ
ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΠΙΑ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.
ΚΑΤΑΡΧΑΣ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ
ΝΑ ΣΠΑΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ
ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΟΝΟ
ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ
ΚΑΛΟ ΧΕΡΙ. ΕΤΣΙ
ΛΕΝΕ ΟΛΟΙ! ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ
ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ
ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥΣ
ΧΕΡΙΑ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ
ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΗΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΚΑΙ
ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ, ΑΦΟΥ Η ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ
ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΔΕΞΙΑ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ
ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΟ, ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΟΗΜΟΝΑ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΕΝΑΣ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΤΟΥ ΧΕΡΙΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια